امضای تفاهمنامه همکاری معاونت صنایع دستی و صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و کشاورزان و عشایر

به گزارش مجله ایرکا، ایلنا/ براساس خبرهای واصله، امضای تفاهمنامه همکاری معاونت صنایع دستی و صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و کشاورزان و عشایر صورت گرفت.

امضای تفاهمنامه همکاری معاونت صنایع دستی و صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و کشاورزان و عشایر

با حضور مریم جلالی (معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور)، بیت الله برقراری (مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر) و مدیران کل دفاتر معاونت صنایع دستی در ساختمان مرکزی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر تفاهم نامه همکاری فی مابین معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتب کشور و صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر به امضا رسید.

این تفاهم نامه با هدف توسعه، تعمیم و توسعه پوشش بیمه اجتماعی و برقراری عدالت برای اقشار معزز، زحمتکش و پرتلاش جامعه هدف برای بهره مندی مطلوب از خدمات، مزایا و حمایت های صندوق در چارچوب ضوابط و مقرارت به امضا رسید.

بعلاوه استفاده از ظرفیت معاونت برای ارائه پوشش بیمه ای صندوق در جامعه هدف مشترک شامل صنعتگران، هنرمندان صنایع دستی فاقد هرگونه بیمه اجتماعی در کشور از دیگر موارد مطرح شده در راستای هم افزایی فی مابین دو مجموعه بود.

راهنمایی، ترغیب و تشویق جامعه هدف برای تحت پوشش نهاده شدن نزد صندوق و همکاری با صندوق در برگزاری دوره های آموزشی و ترویجی برای خانوارها و کارگزاران از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد

بعلاوه مقرر شد کارگروه دائمی مشترک فی مابین به صورت مستمر برای آنالیز و برطرف موانع بر سر راه پوشش بیمه اجتماعی جامعه هدف مشترک تشکیل گردد.

در این نشست ارائه خدمات، مزایا و حمایت های بلند مدت و صدور کارت عضویت در صندوق به بیمه شدگان مورد آنالیز و توافق طرفین نهاده شد.

منبع: همگردی
انتشار: 28 اسفند 1401 بروزرسانی: 28 اسفند 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1559

به "امضای تفاهمنامه همکاری معاونت صنایع دستی و صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و کشاورزان و عشایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهمنامه همکاری معاونت صنایع دستی و صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و کشاورزان و عشایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید