بلاتکلیفی عجیب استقلال، پرسپولیس و سپاهان در آستانه لیگ

به گزارش مجله ایرکا، منصور قنبرزاده درمورد شرایط تیم های لیگ فزونی برای استفاده از بازیکنان نو در هفته اول لیگ برتر، گفت: هنوز پنجره 5-4 تیم بسته است. رضا درویش تا ساعت 18:30 روز گذشته دفتر من در سازمان لیگ حضور داشت. قرارداد های پرسپولیس را آورده بود که آن ها را گرفتیم و کارهای شان را کردیم.

بلاتکلیفی عجیب استقلال، پرسپولیس و سپاهان در آستانه لیگ

وی اضافه کرد: هنوز برای پرسپولیس به علت بدهی های داخلی کارت صادر نشده و پنجره اش بسته است. این ها مکاتبه نموده و کارهایشان را انجام دادند. گفتند تا ساعت 8 و 9 صبح امروز این بدهی اندک را پرداخت می کنیم. همه کار های پرسپولیس را انجام داده ایم، اما هنوز کارتی صادر نشده است. بعضی باشگاه ها نیز همین شرایط را دارند.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در حالی این صحبت ها را در برنامه فوتبال برتر مطرح نمود که روز یکشنبه فرشید طاهری، مسوول جابجایی سازمان لیگ بیان کرد: تمامی 16 باشگاه لیگ فزونی در موعد مقرر معین شده قرارداد بازیکنان خود را برای ثبت و صدور کارت بازی به سازمان لیگ ارائه کردند و باید از مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر با سازمان لیگ به علت این تعامل و همکاری تشکر کنم. تقریبا کارت بازیکنان تمامی تیم ها صادر شده و کارت بازی بازیکنان تازه باشگاه ها نیز در هفته نخست بعد از آنالیز مراحل قانونی صادر خواهد شد.

قنبرزاده توضیح داد: استقلال، پرسپولیس و بخشی از قرارداد های سپاهان هنوز ثبت نشده و باید راستی آزمایی شوند. عصر روز گذشته راستی آزمایی کردیم و باید تعادل بودجه ای آن ها معین گردد. این مدرک را بدهند، آماده صدور کارت برای این تیم ها هستیم. تا الان که راستی آزمایی نموده ایم، پرسپولیس و استقلال هنوز ثبت سامانه نشده اند، اما سایر تیم ها سقف را رعایت نموده اند. یک تیم دیگر هم وجود دارد که اجازه بدهید برای ابهام نداشتن بعدا صحبت کنیم. مجموع سقف 3-2 تیم بالاتر بوده که باید قرارداد های شان یا تعداد بازیکنان خود را کم نمایند.

این اظهارات در حالی مطرح شده که بیست و سومین دوره لیگ برتر از چهارشنبه شروع خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 17 مرداد 1402 بروزرسانی: 17 مرداد 1402 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1615

به "بلاتکلیفی عجیب استقلال، پرسپولیس و سپاهان در آستانه لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی عجیب استقلال، پرسپولیس و سپاهان در آستانه لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید