بیانیه کارگزار باشگاه پرسپولیس در واکنش به اتفاقات اخیر

به گزارش مجله ایرکا، کارگزار باشگاه پرسپولیس بیانیه ای را در واکنش به اتفاقات و حواشی اخیر این باشگاه منتشر کرد.

بیانیه کارگزار باشگاه پرسپولیس در واکنش به اتفاقات اخیر

به گزارش خبرنگاران، در این بیانیه آمده است: شرکت آتیه داده پرداز از ابتدای عقد قرارداد کارگزاری با باشگاه پرسپولیس، در تمام مقاطع حساس و تنگناهای مالی باشگاه، با وجود اینکه به دلیل فراگیری بیماری کرونا و شرایط مالی نامطلوب و تعطیلی لیگ امکان درآمدزایی و انجام امور مالی به نحو مطلوب وجود نداشت در کنار باشگاه مردمی پرسپولیس بوده و کوشش نموده است همیشه شفافیت لازم را در ارائه گزارش به طرفداران دلسوز داشته باشد.

به همین دلیل به اطلاع شما عزیزان می رسانیم که تا به امروز به طور مستقیم طی 16 مرحله بالغ بر 69.5 میلیارد تومان واریز مستقیم به حساب باشگاه و حدود پنج میلیارد تومان درآمد مستقیم واریز شده به حساب باشگاه (مجموعاً بالغ بر 74.5 میلیارد تومان) پرداختی داشته است که برای تنویر افکار عمومی اسناد آن را به توضیح ذیل منتشر می نماییم.

همچنین درباره مسئله بدهی آقای برانکو نیز خود را موظف می دانستیم خارج از زمانبندی تعریف شده با باشگاه، با پرداخت بخشی از بدهی های ایشان با تأمین نقدینگی آن در این مقطع حساس نیز کنار طرفداران باشیم، چراکه دغدغه طرفدار را دغدغه خود می دانیم.

بدیهی است کارگزار نقشی در چگونگی هزینه کرد این مبالغ نداشته و ندارد و مسئولیت تصمیم گیری درباره این موضوع با مدیریت باشگاه است. امیدواریم همان طور که پرداختی ها منتشر می گردد، اسناد هزینه ها نیز در صورت صلاحدید منتشر گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

همچنین به اطلاع طرفداران فهیم می رسانیم شرکت آتیه داده پرداز هیچ پیش شرط عجیب و خارج از عرفی را برای یاری در پرونده برانکو مطرح ننموده است و آنچه خواسته فقط و فقط در راستای همکاری بیشتر با باشگاه برای تحقق اهداف مالی و دستاوردهای بیشتر در درآمدزایی باشگاه بوده است. ظرفیتی که طرفداران باید بدانند تا به امروز محقق نشده است که اگر شده بود قابلیت پرسپولیس برای درآمدزایی قطعاً بیش از آن چیزی است که تا به امروز به آن دست یافته است و در صورت همکاری های همه جانبه، این باشگاه توان آن را دارد تا هزینه های خود را متناسب با شأن پرسپولیس و طرفداران آن پرداخت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 599

به "بیانیه کارگزار باشگاه پرسپولیس در واکنش به اتفاقات اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه کارگزار باشگاه پرسپولیس در واکنش به اتفاقات اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید