خبرنگاران وقوع انفجار در منزلی مسکونی در مشهد

به گزارش مجله ایرکا، مشهد- خبرنگاران- افسر نگهبان سازمان آتش نشانی مشهد گفت: در پی وقوع انفجار در منزلی مسکونی در بلوار مصلای این شهر، یک پسر جوان به شدت دچار سوختگی شد.

خبرنگاران وقوع انفجار در منزلی مسکونی در مشهد

جهت دریافت خدمات انواع آلاچیق باغی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

آتشپاد سوم رضا خاکپور عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: وقوع انفجار توام با آتش سوزی در یک منزل مسکونی و محبوس شدن یک نفر در میان شعله های آتش امروز در ساختمانی دو طبقه در بلوار مصلی رخ داد.

وی ادامه داد: با حضور نیروهای امدادی در محل تعیین شد انفجار در زیر زمین منزلی دو طبقه با مساحت 160 مترمربع اتفاق افتاده است و این حادثه ضمن بروز آتش سوزی یک پسر جوان از ناحیه دست و صورت مجروح شده بود.

افسر نگهبان سازمان آتش نشانی مشهد گفت: آتش نشانان ضمن نجات این فرد از درون آتش، این حریق را مهار و فرد مصدوم را برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین های اورژانس حاضر در محل دادند.

خاکپور علت اولیه این حادثه را نشت گاز شهری در داخل منزل و انفجار آبگرمکن بیان و اظهار کرد: علت دقیق حادثه توسط کارشناسان در دست آنالیز است.

هزار و 300 آتش نشان در 50 ایستگاه در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت رسانی می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 321

به "خبرنگاران وقوع انفجار در منزلی مسکونی در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وقوع انفجار در منزلی مسکونی در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید