دوره های مهارت افزایی مجازی برای دانشجویان دانشگاه خاتم الانبیای بهبهان برگزار می گردد

به گزارش مجله ایرکا، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد: دانشجویانی که امکان حضور در شرکت ها برای گذراندن دوره کارآموزی را ندارند، مجاز به شرکت در دوره های مهارت افزایی مجازی مرتبط با رشته خواهند بود.

دوره های مهارت افزایی مجازی برای دانشجویان دانشگاه خاتم الانبیای بهبهان برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به انگلیس برای تحصیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در اطلاعیه ای در مورد برگزاری دوره های کارآموزی دانشجویان اعلام نمود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و شرایط ویژه در سطح کشور و به منظور حفظ سلامت دانشجویان، اکیدا توصیه می گردد فقط دانشجویانی که می توانند در سال 99 فارغ التحصیل شوند، انجام دوره کارآموزی در تابستان امسال را مد نظر قرار داده و دیگر دانشجویان، گذراندن این دوره را به تابستان سال 1400 موکول نمایند.

طبق این اطلاعیه، در صورت اصرار به گذراندن این دوره در تابستان امسال، دانشجویان می توانند همانند سال های گذشته پس از هماهنگی با شرکت های مورد نظر، تقاضای خود را مطابق اطلاعیه حوزه ارتباط با صنعت به دانشگاه ارسال نمایند. بدیهی است در این صورت مسئولیت کامل رعایت نکات بهداشتی متوجه دانشجو است.

با توجه به شرایط سخت کنونی و شیوع بیماری کرونا، دانشجویانی که امکان حضور در شرکت ها را ندارند، مجاز به شرکت در دوره های مهارت افزایی مجازی مرتبط با رشته و مورد تایید گروه و دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه به مدت 30 تا 50 ساعت، خواهند بود.

در نهایت در صورت مهیا نبودن هیچ یک از شرایط فوق و با هماهنگی گروه و استاد مربوطه، تعریف پروژه های مرتبط با رشته توسط استاد درس امکان پذیر است.

براساس این اطلاعیه، در مورد دروس عملی و بخش عملی دروس نظری-عملی نیمامسال، دانشگاه در حال برنامه ریزی است. در سرانجام به دانشجویان سال آخر (دانش آموخته تا سرانجام تابستان 99) اطمینان داده می گردد شرایط برگزاری دروس عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی آنان تا سرانجام شهریورماه 99 مهیا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 441

به "دوره های مهارت افزایی مجازی برای دانشجویان دانشگاه خاتم الانبیای بهبهان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره های مهارت افزایی مجازی برای دانشجویان دانشگاه خاتم الانبیای بهبهان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید