مقاله: دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین بر لزوم توسعه زیرساخت های امنیت اطلاعات تاکید نمود

به گزارش مجله ایرکا، ماهوتیان در ادامه برنامه های خود را تشریح کرد و اضافه کرد: با یاری همکارانم در اداره امنیت اطلاعات، برنامه های جاری، میان مدت و بلندمدت اداره امنیت اطلاعات را آنالیز و در صورت لزوم بازنگری خواهیم کرد.

مقاله: دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین بر لزوم توسعه زیرساخت های امنیت اطلاعات تاکید نمود

مدیرعامل بانک کارآفرین همچنین گفت: استراتژی بانک کارآفرین جوان گرایی و انتخاب مدیران از بین همکاران است. نیروهای جوان سال ها برای ارتقاء بانک کارآفرین زحمت کشیده اند و اکنون می توانند با تخصص و تجربه، در پست های مدیریتی در جهت تحقق اهداف بانک کوشش نمایند.

وی برای سرپرست اداره امنیت اطلاعات در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد و اضافه کرد: آقای ماهوتیان با توجه به سابقه فعالیت در فناوری اطلاعات و با در نظر دریافت رزومه حرفه ای و اخلاقی، در اداره امنیت اطلاعات نیز منشأ اثر خواهد بود. برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت می کنم.

وی همچنین گفت: در این مدت کوتاه شاهد کوشش همکارانم در مدیریت فناوری اطلاعات و شرکت نگاه بودم و از زحمات ایشان قدردانی می کنم. امیدوارم بتوانم در این سمت در جهت تحقق اهداف بانک منشأ اثر باشم و با همراهی و همدلی همه همکاران، در جهت دستیابی به اهداف چشم انداز بانک گام های موثر برداریم.

منبع مقاله: دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین بر لزوم توسعه زیرساخت های امنیت اطلاعات تاکید نمود

انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1172

به "مقاله: دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین بر لزوم توسعه زیرساخت های امنیت اطلاعات تاکید نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین بر لزوم توسعه زیرساخت های امنیت اطلاعات تاکید نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید