تور ارزان روسیه: پوتین: کریمه تا همواره با روسیه و بخشی از ما باقی خواهد ماند

به گزارش مجله ایرکا، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه تعطیلات ملی در این کشور را در سفری به کریمه و در این شبه جزیره سپری کرد و آنجا گفت که این منطقه برای همواره بخشی از روسیه باقی خواهد ماند.

تور ارزان روسیه: پوتین: کریمه تا همواره با روسیه و بخشی از ما باقی خواهد ماند

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از پایگاه یورو نیوز، روسیه در سال 2014 میلادی بعد از برگزاری رفراندومی در شبه جزیره کریمه که به گفته برگزارکنندگان، بیشتر رای دهندگان آن به الحاق کریمه به روسیه رای مثبت دادند، این شبه جزیره را به خاک خود ضمیمه کرد. این اقدام روسیه هرگز از سوی کشورهای اتحادیه اروپا و بعلاوه ایالات متحده آمریکا به رسمیت شناخته نشده است.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه روز پنجشنبه در هنگام بازدید از کریمه در سخنانی گفت: کشور ما اتحادی تاریخی به دست آورده است. این پیوند زندگی و غیرقابل انکار به ویژه اینجا در سواستوپول کریمه بیشتر هم احساس می گردد.

رئیس جمهوری روسیه بعلاوه در ادامه خطاب به شبه جزیره کریمه گفت: آنها اکنون برای همواره با روسیه خواهند ماند. چرا که این خواست مطلق، آزاد و مصمم تمام مردم روسیه است.

این روز تعطیل که سالگرد اخراج نیروهای لهستانی و لیتوانیایی از مسکو در سال 1612 است، از سال 2005 میلادی و با تصمیم پوتین در روسیه گرامی داشته می گردد. این روز بعلاوه از سوی ملی گرایان به عنوان نمادی برای راهپیمایی ضد مهاجران تبدیل شده است. با این حال مقام های مسکو از سال جاری برگزاری این مراسم را در مسکو ممنوع نموده اند.

هرچند ولادیمیر پوتین بر لزوم باقی ماندن کریمه به عنوان بخشی از خاک روسیه تاکید دارد اما دنیا هنوز این الحاق را به رسمیت نشناخته است. ایالات متحده آمریکا در زمان دونالد ترامپ، نرمش هایی برای پذیرش این موضوع در دستور کار خود قرار داده بود، با این حال از زمان روی کار آمدن جو بایدن، واشنگتن چندین بار با صراحت اعلام نموده که هرگز الحاق شبه جزیره کریمه به وسیله روسیه را به رسمیت نخواهد شناخت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1217

به "تور ارزان روسیه: پوتین: کریمه تا همواره با روسیه و بخشی از ما باقی خواهد ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: پوتین: کریمه تا همواره با روسیه و بخشی از ما باقی خواهد ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید