انتقاد نماینده تهران از افزایش قیمت بعضی داروهای مسکن و سمعک

به گزارش مجله ایرکا، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: قیمت برخی قرص های مسکن و ضددرد مثل ناپروکسن افزایش 6 برابری قیمت پیدا نموده است. هنوز ارز 4 هزار و 200 تومانی حذف نشده این آسیب ها در حوزه بهداشت و درمان دیده می گردد.

انتقاد نماینده تهران از افزایش قیمت بعضی داروهای مسکن و سمعک

به گزارش خبرنگاران، علی خضریان در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با اشاره به لایحه بودجه 1401 گفت: برای اقشار ضعیف جامعه تغییر برخی اعداد در لایحه بودجه بسیار تاثیرگذار و قابل تأمل است.

نماینده مردم تهران در مجلس از افزایش قیمت برخی از داروها انتقاد کرد و گفت: در روزهایی به سر می بریم که قیمت قرص های مسکن و ضددرد مثل ناپروکسن بعضاً تا 6 برابر بالا رفته و امروز پدربزرگ ها و مادربزرگ های این سرزمین امکان خرید حتی یک برگ آن را نیز ندارند.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: خواهش من این است که در این زمینه فقط به صورت دستوری عمل نگردد. شنیده ام که برخی سمعک ها 70 میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. فردی به من رجوع کرد و گفت من پول تهیه سمعک برای فرزندم را ندارم، در حالی که این حق اجتماعی مردم است. هنوز ارز 4 هزار و 200 تومانی حذف نشده این آسیب ها در حوزه بهداشت و درمان دیده می گردد، لذا اگر قرار است اتفاقی بیفتد، نظارت ها باید دقیق باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1401

به "انتقاد نماینده تهران از افزایش قیمت بعضی داروهای مسکن و سمعک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد نماینده تهران از افزایش قیمت بعضی داروهای مسکن و سمعک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید