قدردانی رئیس سازمان امور دانشجویان کشور از حضور رئیس جمهور در خوابگاه دانشجویی

به گزارش مجله ایرکا، رئیس سازمان امور دانشجویان از حضور رئیس جمهور در خوابگاه دانشجویان دانشگاه خوارزمی استان البرز قدردانی کرد و این رفتار دولت را امید بخش و نشاط انگیز دانست.

قدردانی رئیس سازمان امور دانشجویان کشور از حضور رئیس جمهور در خوابگاه دانشجویی

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در حاشیه نشست و افطاری با اتحادیه های دانشجویی در گفتگویی از حضور رئیس جمهور در خوابگاه دانشجویان دانشگاه خوارزمی استان البرز قدردانی کرد و این رفتار دولت را امید بخش و نشاط انگیز دانست و آنرا نشانگر رویکرد و اهتمام جدی دولت سیزدهم به جایگاه دانشگاه ها و دانشجویان در فرآیند تحولات رو به رشد کشور ارزیابی کرد.

داداش پور از دانشگاهیان و دانشجویان بعنوان موتور محرک فعالیت های مالی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی یاد کرد و گفت : توجه دولتها به این نهاد بزرگ علمی کشور، عامل رشد و توسعه و خودکفایی خواهد بود.

وی در ادامه اضافه کرد: توانمندی ها و پتانسیل های لازم در مراکز آموزش عالی کشور برای ارائه راه چاره برطرف چالش های جامعه وجود دارد و تعامل و نگاه مثبت دولت در این چند ماه اخیر به توانمندی های نخبگان داخلی، نوید بخش پویایی و شکوفایی بیش از پیش جوانان دانشگاهی در عرصه های مختلف خواهد شد.

رئیس سازمان امور دانشجویان در خاتمه ضمن ابراز قدردانی مجدد از حضور سرزده و بدون تشریفات رئیس جمهوری از خوابگاه دانشجویی، ابراز امیدواری کرد از این پس شاهد این قبیل برنامه ها از سوی دولت در تعامل و ارتباط بیشتر یا دانشجویان و دانشگاهیان باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1393

به "قدردانی رئیس سازمان امور دانشجویان کشور از حضور رئیس جمهور در خوابگاه دانشجویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی رئیس سازمان امور دانشجویان کشور از حضور رئیس جمهور در خوابگاه دانشجویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید